Czego szuka współczesny klient, okazji, by kupić coś taniej? A może chce czuć się wyjątkowo i mieć dostęp do unikalnych promocji tylko dla wybranych? Kupujemy emocjami, a oferty nie dla wszystkich powodują poczucie przynależności do grona wyjątkowych klientów. Kluby lojalnościowe to też sposób na sprytne zakupy.

Hasło smart shoppingu na stałe wpisało się w świadomość Polaków. Obecna sytuacja w wielu aspektach sprzyja świadomym wyborom ukierunkowanym na jakość, styl, bieżące potrzeby. Polowanie na okazje to ciągle gratka szczególnie dla wielbicieli mody, jednak tych okazji szukają już zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Dziś szukamy jakości i wyjątkowości. Myślimy o świetnych tkaninach, doskonałym krawiectwie, ulubionej marce czy nawet konkretnej rzeczy, ale warunkiem jest dobra cena i komfort kupowania. To bardzo pozytywny trend, budujący własny styl i świadomość modową.

Jednym ze sposobów na zakupy w obniżonej cenie i sprzyjającej atmosferze, w gronie tylko wybranych osób jest uczestnictwo w klubach lojalnościowych, które oferują poszczególne marki czy centra handlowe. Kluby takie znane są od lat, jednak nie wszyscy potrafią wykorzystać ich potencjał. Lubimy czuć się wyjątkowo, lubimy być traktowani bardzo indywidualnie i korzystać z propozycji zarezerwowanych dla …wybranych. Zadaniem dobrze zaprojektowanych aktywności i przywilejów dla VIP jest oferowanie klientowi poczucia wyjątkowości, dostępu do ekskluzywnych wydarzeń i najlepszej oferty. To bardzo ważne czynniki budujące pozytywne emocje, które jeśli towarzyszą w zakupach, potęgują ich przyjemność. Centra Designer Outlet dbają o swoich klientów, a więc także o takie komponowanie działań, które wywołają poczucie wyjątkowości płynące z przynależności do grupy korzystającej z atrakcyjnych rabatów. Nie inaczej będzie tej jesieni. Od 19 do 24 października centra Designer Outlet (Gdańsk, Sosnowiec i Warszawa) po raz kolejny zapraszają swoich klubowiczów na wydarzenie, które przygotowane jest z myślą tylko o nich.

VIP Sale organizowane dwa razy w roku to ekskluzywne oferty tylko dla klientów zapisanych do klubu. Każdy z nich otrzymuje dodatkowy rabat od ceny outlet na cały asortyment. Jest to nawet dodatkowe -10% lub -20% na zakupy w sklepach partnerskich! Jeśli dodamy do tego najlepsze marki, które co roku biorą udział w wydarzeniu, to nie tylko zwolennicy smart shopping zyskują w tym czasie możliwość skorzystania z akcji, dzięki której bieżące potrzeby czy zwyczajna zabawa modą stają się jeszcze bardziej dostępne i korzystne.

Współczesny smart shopping ma wiele twarzy. Niewątpliwie jedną z nich jest umiejętne korzystanie z najlepiej skomponowanych programów lojalnościowych dających prawdziwą wartość dodaną i odpowiedź na bardzo zindywidualizowane oczekiwania poszczególnych klientów. Ma to znaczenie szczególnie teraz, kiedy potrzeby te można dopasować do szybko zmieniającej się sytuacji i związanych z nią zachowań współczesnych konsumentów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj