Prowadzisz sklep z odzieżą damską? Sprawdź, na co zwrócić uwagę

W Polsce z roku na rok pojawia się coraz więcej sklepów internetowych. Konkurencja rośnie, jednak bardzo dużo e-biznesów upada. Powodów może być wiele: niejasna strategia, niewystarczające nakłady finansowe czy brak odpowiedniej promocji. Na rynku utrzymują się najlepsi, czyli sprzedawcy, którzy cały czas śledzą trendy, pozostają na bieżąco ze zmianami w branży, a przy tym działają świadomie i mają pomysł na rozwój.

Podglądaj największych

Bardzo ważnym elementem prowadzenia sklepu internetowego jest obserwowanie konkurencji. W naszym kraju funkcjonują rozmaite platformy modowe oraz sklepy multibrandowe. Najbardziej rozpoznawalną platformą jest Domodi, na której można znaleźć ponad 600 sklepów i marek. Do grupy Domodi należy również Allani.pl. Chcielibyśmy wspomnieć także o Joyful, popularnej platformie modowej, zrzeszającej mnóstwo polskich e-butików z odzieżą damską. W jednym miejscu znajdują się tysiące ubrań, obuwia oraz akcesoriów, które pochodzą z kolekcji najróżniejszych sklepów internetowych. Joyful to portal pośredniczący między sprzedawcami a klientkami. Decydując się na dołączenie do tej platformy, uda Ci się wypromować własną działalność, a Twoja oferta trafi do dużego grona sprawdzonych odbiorców.

– Polski rynek e-commerce cały czas się rozwija i wydaje się, że nie przystopuje tego nawet wrastająca inflacja. Do tego, by prowadzić własny sklep on-line, nie wystarczy chcieć. Dopracowana i przemyślana identyfikacja graficzna oraz responsywna, odpowiednio zoptymalizowany pod kątem UI i UX Design strona to podstawa. – mówi Gabriel Besta – CEO agencji Medializer, obsługującej m.in. takie marki jak CandyTM, Wyspa Mody czy Maloma. – Drugim filarem sprzedaży w Internecie jest szeroko zakrojony marketing, zarówno ten prowadzony w obrębie strony, jak i na portalach zewnętrznych i w social mediach. Wiedza z zakresu e-commerce pozwala skuteczniej wykorzystać budżet przeznaczony na promocję. – dodaje. 

Zdobywaj wiedzę i działaj świadomie

Prowadzenie sklepu internetowego wymaga sporo wysiłku. Twoim najważniejszym zadaniem jest zdobywanie wiedzy: na temat branży e-commerce, marketingu, pozycjonowania oraz innych elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biznesu online. Powinieneś korzystać ze sprawdzonych źródeł i regularnie przyswajać nowe informacje. Możesz odwiedzać portal branżowy ecomersy.pl. Szczególnie polecamy zapoznać się z serią Ecomersy Basic, która w prostych słowach przedstawia najważniejsze zagadnienia związane z działalnością w Internecie. 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj